„Kezdőlap/channel manager leiras 86325330” változatai közötti eltérés
4. sor: | 4. sor: | ||
* a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak. | * a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak. | ||
A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.<br> | A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.<br> | ||
+ | |||
2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség: | 2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség: | ||
* hány csillagos a szálloda (Stars number), | * hány csillagos a szálloda (Stars number), | ||
23. sor: | 24. sor: | ||
3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor | 3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor | ||
− | + | * írni kell az ügyfélnek:<br> | |
pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak. | pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak. | ||
A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt. | A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt. | ||
− | + | ||
− | + | * írni kell és elküldeni a doksikat Soraia-nak: <br> | |
− | soraia.letra@yieldplanet.com | + | soraia.letra@yieldplanet.com<br> |
− | subject: New property to connect - | + | subject: New property to connect - Szálloda neve<br> |
− | + | Levél tartalma:<br> | |
"Dear Soraia! | "Dear Soraia! | ||
− | Can you please set up this XX room property as a new CHM client? XX = a fizikai szobák száma | + | Can you please set up this '''XX''' room property as a new CHM client? '''XX''' = a fizikai szobák száma<br> |
− | I attach the required forms. | + | I attach the required forms.<br> |
− | Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu) | + | Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu)<br> |
− | Thank you! | + | Thank you!<br> |
− | Best Regards | + | Best Regards<br> |
− | + | Pár percen belül jön egy visszaigazoló email.<br> | |
− | Pár percen belül jön egy visszaigazoló email. |
A lap 2019. március 20., 13:22-kori változata
1. YieldPlanet channel manager beállításokra beérkező igényhez szükséges:
- hotel adatai (név, szálloda címe és email címe, telefonszáma),
- kapcsolattartó személy adatai (név, email címe, telefonszáma),
- a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak.
A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.
2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség:
- hány csillagos a szálloda (Stars number),
- mi az alapértelmezett pénznem (Default currency),
- mennyi a minimális foglalási ár (Min. Price), Ezt úgy kell számítani, hogy a szálloda honlapján lévő legalacsonyabb ár alá kell menni, pl.: a legalacsonyabb ár 9900 Ft, így a Min. Price 6000 Ft.
- szobatípusok meghatározása (Room types), Itt meg kell nézni, hogy a HS-beli szobatípusok egyeznek-e a portálokon lévő szobatípusokkal.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a HS-beli szobatípust leolvashatom: http://hotelsystem.hu/reception/ / Árak és kapacitás menüpont alatt. A szallas.hu portálon lévő szobatípust leolvashatom: https://admin.szallas.hu/ / Árak és kapacitás menüpont alatt. A booking-nál arra kell figyelni, hogy ha a saját gépen keresztül lépek be a https://admin.booking.com/ ra, akkor kódot küld a booking a kapcsolattartó személy részére és a kód nélkül nem tudok tovább lépni, ezért be kell lépni TV-n keresztül a szálloda gépére és ott kell megnyitni a https://admin.booking.com/ / Rates and Aviaibility / Calendar.
A YP-n a szobatípusok neveit magyarul is rögzíthetem, úgy ahogy a HS-ben vannak.
- HotelID. Ezt az adatot a következőképpen lehet megkapni:
1. Be kell lépni a https://admin.szallas.hu/-ra az Ügyfél felhasználónevével és jelszavával,
2. A megjelenő felület URL címsorában a …szallas.hu/ után kimásolható egy 6jegyű szám, mely a hotel ID-je lesz.
A Rate Plans-t (árkódokat, árlistákat jelent) nem kellett változtatnom.
- Ha az ügyfél havonta fizet, akkor Set_up_form.docx kitöltése a következőképpen alakul:
Annual Amount: Y EUR Ez az érték egyesre kerekített és Y=12*X Amount per month (to be issued on the invoice): X EUR Táblázatból (van egy árakat tartalmazó táblázat) kell kiolvasni az árat, melyet a fizikai szobák szám határoz meg. Type of payment (frequency): monthly
- Additional remarks: Y rooms, Y = fizikai szobák száma.
3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor
- írni kell az ügyfélnek:
pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak. A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt.
- írni kell és elküldeni a doksikat Soraia-nak:
soraia.letra@yieldplanet.com
subject: New property to connect - Szálloda neve
Levél tartalma:
"Dear Soraia!
Can you please set up this XX room property as a new CHM client? XX = a fizikai szobák száma
I attach the required forms.
Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu)
Thank you!
Best Regards
Pár percen belül jön egy visszaigazoló email.