„Kezdőlap/channel manager leiras 86325330” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
4. sor: 4. sor:
 
* a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak.  
 
* a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak.  
 
A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.<br>
 
A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.<br>
 +
 
2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség:
 
2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség:
 
* hány csillagos a szálloda (Stars number),  
 
* hány csillagos a szálloda (Stars number),  
23. sor: 24. sor:
  
 
3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor
 
3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor
írni kell az ügyfélnek:  
+
* írni kell az ügyfélnek:<br>
 
pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak.
 
pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak.
 
A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt.
 
A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt.
cc Gyula, Tamás
+
 
írni kell és elküldeni a doksikat Soraia-nak:  
+
* írni kell és elküldeni a doksikat Soraia-nak: <br>
soraia.letra@yieldplanet.com  
+
soraia.letra@yieldplanet.com<br>
subject: New property to connect - Kiskút Liget Panzió
+
subject: New property to connect - Szálloda neve<br>
levél:
+
Levél tartalma:<br>
 
"Dear Soraia!
 
"Dear Soraia!
  
Can you please set up this XX room property as a new CHM client? XX = a fizikai szobák száma
+
Can you please set up this '''XX''' room property as a new CHM client? '''XX''' = a fizikai szobák száma<br>
I attach the required forms.
+
I attach the required forms.<br>
  
Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu)
+
Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu)<br>
  
Thank you!
+
Thank you!<br>
Best Regards
+
Best Regards<br>
  
cc Gyula, Tamás
+
Pár percen belül jön egy visszaigazoló email.<br>
Pár percen belül jön egy visszaigazoló email.
 

A lap 2019. március 20., 13:22-kori változata

1. YieldPlanet channel manager beállításokra beérkező igényhez szükséges:

  • hotel adatai (név, szálloda címe és email címe, telefonszáma),
  • kapcsolattartó személy adatai (név, email címe, telefonszáma),
  • a különböző portálok (admin.szallas.hu, admin.booking.com) belépéséhez szükséges felhasználónevek, jelszavak.

A fenti adatok egy részét az igénylőtől, más részét pedig a szálloda honlapjáról tudhatjuk meg.

2. A Questionnarie.xlsx és a Set_up_form.docx kitöltése. A következő adatokra van ezek kitöltéséhez szükség:

  • hány csillagos a szálloda (Stars number),
  • mi az alapértelmezett pénznem (Default currency),
  • mennyi a minimális foglalási ár (Min. Price), Ezt úgy kell számítani, hogy a szálloda honlapján lévő legalacsonyabb ár alá kell menni, pl.: a legalacsonyabb ár 9900 Ft, így a Min. Price 6000 Ft.
  • szobatípusok meghatározása (Room types), Itt meg kell nézni, hogy a HS-beli szobatípusok egyeznek-e a portálokon lévő szobatípusokkal.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a HS-beli szobatípust leolvashatom: http://hotelsystem.hu/reception/ / Árak és kapacitás menüpont alatt. A szallas.hu portálon lévő szobatípust leolvashatom: https://admin.szallas.hu/ / Árak és kapacitás menüpont alatt. A booking-nál arra kell figyelni, hogy ha a saját gépen keresztül lépek be a https://admin.booking.com/ ra, akkor kódot küld a booking a kapcsolattartó személy részére és a kód nélkül nem tudok tovább lépni, ezért be kell lépni TV-n keresztül a szálloda gépére és ott kell megnyitni a https://admin.booking.com/ / Rates and Aviaibility / Calendar.
A YP-n a szobatípusok neveit magyarul is rögzíthetem, úgy ahogy a HS-ben vannak.

  • HotelID. Ezt az adatot a következőképpen lehet megkapni:

1. Be kell lépni a https://admin.szallas.hu/-ra az Ügyfél felhasználónevével és jelszavával, 2. A megjelenő felület URL címsorában a …szallas.hu/ után kimásolható egy 6jegyű szám, mely a hotel ID-je lesz. A Rate Plans-t (árkódokat, árlistákat jelent) nem kellett változtatnom.

  • Ha az ügyfél havonta fizet, akkor Set_up_form.docx kitöltése a következőképpen alakul:

Annual Amount: Y EUR Ez az érték egyesre kerekített és Y=12*X Amount per month (to be issued on the invoice): X EUR Táblázatból (van egy árakat tartalmazó táblázat) kell kiolvasni az árat, melyet a fizikai szobák szám határoz meg. Type of payment (frequency): monthly

  • Additional remarks: Y rooms, Y = fizikai szobák száma.


3. Ha a dokumentumok kitöltése, ellenőrzése lezajlott, akkor

  • írni kell az ügyfélnek:

pl.: Elkezdődnek a channel manager beállítások. A beállítások ideje alatt minden ugyanúgy működik, mint eddig, a szálláshelyek foglalhatóak maradnak. A teljes beállítás általában 2-3 hétig tart. Egy Önnel előre egyeztetett időpontban fogom ténylegesen bekapcsolni a szinkronizációt.

  • írni kell és elküldeni a doksikat Soraia-nak:

soraia.letra@yieldplanet.com
subject: New property to connect - Szálloda neve
Levél tartalma:
"Dear Soraia!

Can you please set up this XX room property as a new CHM client? XX = a fizikai szobák száma
I attach the required forms.

Can you also set all of our accounts to have admin access to it? (nagy.tamas@hotelsystem.hu, sasvari.gyula@hotelsystem.hu, helpdesk@hotelsystem.hu)

Thank you!
Best Regards

Pár percen belül jön egy visszaigazoló email.