„Hotelsystem/Partner/Tájékoztató levél” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
1. sor: 1. sor:
==Kedves Ügyfelünk!==
+
==Tisztelt Ügyfelünk!==
  
A mai napon beállításra került a channel manager kapcsolat a következő csatornákon:<br>
+
A mai napon beállításra került a channel manager szolgáltatás, amelyhez kapcsolódóan lentebb összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.<br>
 +
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és ellenőrizze a működést.<br>
  
- szallas.hu: a foglalások automatikusan rögzülnek HS-ben, az árak és kapacitás automatikusan frissül a portál felé.<br>
+
===Melyik portálokkal van összeköttetés?===
 
 
- booking.com: a foglalások automatikusan rögzülnek HS-ben, az árak és kapacitás automatikusan frissül a portál felé.<br>
 
 
 
Kérjük ellenőrizzék, hogy rendben vannak-e fent a szobák kapacitásai és árai minden portálon.<br>
 
 
 
A későbbiekben ha szükség lenne egy-egy dátumra szobákat fenntartani, akkor üzemen kívülire érdemes állítani, hogy lekerüljön a portálról a kapacitás.<br>
 
 
 
Minden foglalásról értesítő email fog érkezni továbbra is, illetve a portálokon minden részlet elérhető lesz velük kapcsolatban.<br>
 
 
 
A foglalások 5 percenként frissülnek, tehát ha jön egy email új foglalásról, akkor utána egy kicsit még várni kell, hogy a HS programban is megjelenjen.<br>
 
 
 
'''Fontos még, hogy a korábban már kézzel (nem automatikusan) berögzített foglalások visszamondása, módosítása nem történik meg automatikusan''' a programban, ezért ezeknek a módosítására, törlésére figyelni kell.<br>
 
A mostantól érkező foglalások módosítása és visszamondása automatikusan megtörténik.<br>
 
 
 
Az első időszakban minden új foglalást érdemes ellenőrizni, hogy megfelelően jöttek-e be, stimmel-e az ár, szoba, stb.<br>
 
 
 
Alkalmanként előfordulhat, hogy egy portálról érkező foglalást valamilyen okból nem tud a rendszer berögzíteni, ezekről minden esetben email üzenetet küld '''HIBA - Online foglalás''' továbbítása tárggyal a rendszer, amiben leírja a teendőket. Ha bármilyen technikai okból nem rögzülne be egy foglalás, kérem, állítsa üzemen kívülre a foglalásban érintett időszakra a szobát a túlfoglalás elkerülése érdekében.<br>
 
 
 
Ha a recepció gép ki van kapcsolva vagy esetlegesen huzamosabb internet-kiesés van, a frissítések nem tudnak megtörténni. Az időközben beérkező foglalások a gép újból elérhetővé válásakor automatikusan rögzülnek.<br>
 
 
 
A channel manager összekötés után már nem az OTA portálok, hanem a YieldPlanet tárolja a bankkártya adatokat, a foglalás végdátumától 7 napig.
 
 
 
Bízunk benne, hogy az automatikus szinkronizálás hasznos segítséget fog nyújtani a munkában.<br>
 
Ha bármilyen kérdés felmerül vagy probléma adódik, keressen minket bizalommal.<br>
 

A lap 2021. november 25., 12:05-kori változata

Tisztelt Ügyfelünk!

A mai napon beállításra került a channel manager szolgáltatás, amelyhez kapcsolódóan lentebb összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és ellenőrizze a működést.

Melyik portálokkal van összeköttetés?