„Hotelsystem/NTAK/VIZA hiba küldés” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
1. sor: 1. sor:
 
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/>
 
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/>
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.</br>
+
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.<br/>
  
NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.</br>
+
NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.<br/>
VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)</br>
+
VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)<br/>
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze adja meg a pontos tájékoztatást a hibáról, hiányról.</br>
+
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze adja meg a pontos tájékoztatást a hibáról, hiányról.<br/>
2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.</br>
+
2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.<br/>
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.</br>
+
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.<br/>
 
4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.
 
4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.

A lap 2025. szeptember 4., 08:38-kori változata

Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.

NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.
VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze adja meg a pontos tájékoztatást a hibáról, hiányról.
2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.
4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.