„Hotelsystem/NTAK/VIZA hiba küldés” változatai közötti eltérés
1. sor: | 1. sor: | ||
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/> | Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/> | ||
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.<br/> | 1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.<br/> | ||
− | + | [[Fájl:HS_setup_debugmod.png]] | |
- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.<br/> | - NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.<br/> | ||
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)<br/> | - VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)<br/> |
A lap 2025. szeptember 4., 08:44-kori változata
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.
- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze adja meg a pontos tájékoztatást a hibáról, hiányról.
2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.
4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.