„Hotelsystem/Partner/NAV számla újraküldése” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
(Új oldal, tartalma: „Valamilyen technikai hiba miatt nem beküldött számlákat a következő módon lehet újra beküldeni: 1. lépés Pénzügy / Számlák / Számlák listája ablak m…”)
 
 
(Egy közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
1. sor: 1. sor:
 
Valamilyen technikai hiba miatt nem beküldött számlákat a következő módon lehet újra beküldeni:  
 
Valamilyen technikai hiba miatt nem beküldött számlákat a következő módon lehet újra beküldeni:  
  
1. lépés Pénzügy / Számlák / Számlák listája ablak megnyitása,
+
1. lépés  
  
2. a listából kiválasztani a hibásan beküldött számlát,
+
Pénzügy / Számlák / Számlák listája ablak megnyitása,
  
3. az ablak jobb felső sarkában lévő szürke fogaskerékre kattintva felugró menüből ki kell választani a NAV Online számlaküldés menüpontot.
+
2. lépés
 +
 
 +
a listából kiválasztani a hibásan beküldött számlát,
 +
 
 +
3. lépés
 +
 
 +
az ablak jobb felső sarkában lévő szürke fogaskerékre kattintva felugró menüből ki kell választani a NAV Online számlaküldés menüpontot.
 +
 
 +
[[Fájl:Hs_számla_nav_számla_újra_beküldés.png]]

A lap jelenlegi, 2020. szeptember 23., 10:40-kori változata

Valamilyen technikai hiba miatt nem beküldött számlákat a következő módon lehet újra beküldeni:

1. lépés

Pénzügy / Számlák / Számlák listája ablak megnyitása,

2. lépés

a listából kiválasztani a hibásan beküldött számlát,

3. lépés

az ablak jobb felső sarkában lévő szürke fogaskerékre kattintva felugró menüből ki kell választani a NAV Online számlaküldés menüpontot.

Hs számla nav számla újra beküldés.png