„Hotelsystem/NAV online számlabeküldés” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
 
(Egy közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva)
6. sor: 6. sor:
 
[[Fájl:HS_setup_navszamlakuldes.png]]
 
[[Fájl:HS_setup_navszamlakuldes.png]]
  
* A '''Beküldés típusa''' lehet "'''Minden számla beküldése''' üzemmódú vagy '''Nincs beküldés'''".
+
* A '''Beküldés típusa''' '''Minden számla beküldése''' üzemmódú vagy '''Nincs beküldés'''.
 
* A bejelentkezési adatok helyes megadását a '''NAV token kérés''' gombbal tudja ellenőrizni.
 
* A bejelentkezési adatok helyes megadását a '''NAV token kérés''' gombbal tudja ellenőrizni.
 
* A Pénzügy \ Számlák ablakon '''új oszlopok jelennek meg''' a számlákhoz kapcsolódóan  
 
* A Pénzügy \ Számlák ablakon '''új oszlopok jelennek meg''' a számlákhoz kapcsolódóan  

A lap jelenlegi, 2025. november 4., 10:06-kori változata

NAV számla adatszolgáltatási kötelezettséghez tartozó funkciók (amennyiben szállodai és éttermi szoftvert is használ, a beállításokat mindkét programban el kell végezni!):

  • első lépés a Regisztráció, melyről bővebben tájékozódhat a következő linken: https://onlineszamla.nav.gov.hu/tajekoztatas_a_regisztraciorol,
  • a regisztráció után létre kell hoznia egy technikai felhasználót a NAV online számla rendszerben a Hotelsystem program számára,
  • ezek után a Hotelsystem programban a Beállítások \ Alapadatok \ Nav számlabeküldés menüpontban be kell állítania az előző lépésben a NAV online számla oldalán a Regisztráció során kapott technikai felhasználó nevét, jelszavát, aláíró kulcsot és az xml cserekulcsot.

HS setup navszamlakuldes.png

  • A Beküldés típusa Minden számla beküldése üzemmódú vagy Nincs beküldés.
  • A bejelentkezési adatok helyes megadását a NAV token kérés gombbal tudja ellenőrizni.
  • A Pénzügy \ Számlák ablakon új oszlopok jelennek meg a számlákhoz kapcsolódóan
    • Beküldés státusz (Nem küldendő: értékhatár alatti vagy a hatályba lépés előtt kiállított számla; Beküldésre vár: a beküldés hamarosan indul; Beküldve: technikailag sikeres beküldés (a NAV oldali feldolgozás sikeréről a beküldéskor még nincsen információ, az csak -akár percekkel, órákkal- később érhető el); Elfogadva: NAV oldalon is sikeres a feldolgozás; Hiba: technikai hiba miatt sikertelen küldés - jelezze a helpdesk@hotelsystem.hu címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket),
    • NAV státusz (DONE: sikeres feldolgozás, nincs teendő; RECEIVED, PROCESSING: NAV oldalon folyamatban van a feldolgozás; ABORTED: hiba miatt nem sikerült a feldolgozás: - jelezze a helpdesk@hotelsystem.hu címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket).

HS szamla nav.png