„Hotelsystem/Partner/Saját honlapon történő foglalás automatikus levélfolyama” változatai közötti eltérés
(→Saját honlapon történő foglalás esetén az automatikus levelezés folyama) |
(→Saját honlapon történő foglalás esetén az automatikus levelezés folyama) |
||
10. sor: | 10. sor: | ||
[[Fájl:Online_mail_payment_needed.png]] | [[Fájl:Online_mail_payment_needed.png]] | ||
− | 3. Ha a '''szálláshely nem kér előleget''', vagy ha '''sikerült a vendégnek Online módon kiegyenlíteni az előleget''', akkor az Online Foglalás tárgyú email kerül kiküldésre.<br> | + | 3. Ha a '''szálláshely nem kér előleget''', '''vagy''' ha '''sikerült a vendégnek Online módon kiegyenlíteni az előleget''', akkor az Online Foglalás tárgyú email kerül kiküldésre.<br> |
A képen az Online Foglalás tárgyú email sablon része látható. | A képen az Online Foglalás tárgyú email sablon része látható. |
A lap 2022. március 25., 15:09-kori változata
Saját honlapon történő foglalás esetén az automatikus levelezés folyama
1. A rendszer generál egy 6 jegyű karakterből álló kódot, mely a foglalás megerősítésére szolgál. Ha ezt a lehetőséget kéri a szálláshely, akkor a képen látható tartalmú email kerül küldésre. (Az email további részében a foglalás részletei vannak.)
2. Ha a szálláshely előleg befizetését kéri a foglaló vendégtől, akkor többféle fizetési módot kínálhat fel ennek kiegyenlítésére.
Ha a fizetési mód Online (pl.: Simplepay), vagy Offline (pl.: Transfer), akkor a foglaló vendég közvetlenül foglalás végén, vagy az automatikusan küldött Online Foglalás (előleg befizetés) tárgyú emailben található fizetési módokhoz kapcsolódó adatok alapján egyenlítheti ki az előleg összegét a fizetési határidőig.
A képen az Online Foglalás (előleg befizetés) tárgyú email felső részét láthatja, a többi része foglalás és ügyfél specifikus.
3. Ha a szálláshely nem kér előleget, vagy ha sikerült a vendégnek Online módon kiegyenlíteni az előleget, akkor az Online Foglalás tárgyú email kerül kiküldésre.
A képen az Online Foglalás tárgyú email sablon része látható.