„Hotelsystem/NAV online számlabeküldés” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
(Új oldal, tartalma: „NAV számla adatszolgáltatási kötelezettséghez tartozó funkciók (amennyiben szállodai és éttermi szoftvert is használ, a beállításokat mindkét programban…”)
(Nincs különbség)

A lap 2019. december 12., 13:50-kori változata

NAV számla adatszolgáltatási kötelezettséghez tartozó funkciók (amennyiben szállodai és éttermi szoftvert is használ, a beállításokat mindkét programban el kell végezni!):

Regisztráció után létre kell hoznia egy technikai felhasználót a NAV online számla rendszerben a Hotelsystem program számára

ezek után a Beállítások / Alapadatok / Nav számlabeküldés menüpontban be kell állítania az előző lépésben a NAVonline számla oldalán a Regisztráció során kapott technikai felhasználó nevét, jelszavát, aláíró kulcsot és az xml cserekulcsot. a Beküldés típusa választó alapértelmezetten 2018.07.01 után nem enged 100.000 HUF-nál nagyobb ÁFA tartalmú számlát kiállítani. Ha sikeresen megadta a bejelentkezéshez szükséges adatokat, állítsa át "Minden értékhatár fölötti áfa értékű számla beküldése" üzemmódra. A bejelentkezési adatok helyes megadását a Bejelentkezés ellenőrzése gombbal tudja ellenőrizni. a Pénzügy / Számlák ablakon új oszlopok jelennek meg a számlákhoz kapcsolódóan Beküldés státusz (Nem küldendő: értékhatár alatti vagy a hatályba lépés előtt kiállított számla; Beküldésre vár: a beküldés hamarosan indul; Beküldve: technikailag sikeres beküldés (a NAV oldali feldolgozás sikeréről a beküldéskor még nincsen információ, az csak -akár percekkel, órákkal- később érhető el); Elfogadva: NAV oldalon is sikeres a feldolgozás; Hiba: technikai hiba miatt sikertelen küldés - jelezze a helpdesk@hotelsystem.hu címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket) NAV státusz (DONE: sikeres feldolgozás, nincs teendő; RECEIVED, PROCESSING: NAV oldalon folyamatban van a feldolgozás; ABORTED: hiba miatt nem sikerült a feldolgozás: - jelezze a helpdesk@hotelsystem.hu címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket)