„Hotelsystem/NAV online számlabeküldés” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
(Eltávolította a lap teljes tartalmát)
1. sor: 1. sor:
NAV számla adatszolgáltatási kötelezettséghez tartozó funkciók (amennyiben szállodai és éttermi szoftvert is használ, a beállításokat mindkét programban el kell végezni!):
+
 
* első lépés a '''Regisztráció''', melyről bővebben tájékozódhat a következő linken: https://onlineszamla.nav.gov.hu/tajekoztatas_a_regisztraciorol,
 
* a regisztráció után '''létre kell hoznia egy technikai felhasználót''' a NAV online számla rendszerben a Hotelsystem program számára,
 
* ezek után a Beállítások / Alapadatok / '''Nav számlabeküldés menüpontban be kell állítania''' az előző lépésben a NAV online számla oldalán a Regisztráció során kapott '''technikai felhasználó nevét''', '''jelszavát''', '''aláíró kulcsot''' és az '''xml cserekulcsot'''.
 
* A Beküldés típusa választó alapértelmezetten 2018.07.01 után nem enged 100.000 HUF-nál nagyobb ÁFA tartalmú számlát kiállítani. Ha sikeresen megadta a bejelentkezéshez szükséges adatokat, állítsa át "'''Minden értékhatár fölötti áfa értékű számla beküldése'''" üzemmódra.
 
* A bejelentkezési adatok helyes megadását a '''NAV bejelentkezés ellenőrzése''' gombbal tudja ellenőrizni.
 
* A Pénzügy/'''Számlák ablakon''' '''új oszlopok jelennek meg''' a számlákhoz kapcsolódóan
 
** '''Beküldés státusz''' (''Nem küldendő'': értékhatár alatti vagy a hatályba lépés előtt kiállított számla; Beküldésre vár: a beküldés hamarosan indul; ''Beküldve'': technikailag sikeres beküldés (a NAV oldali feldolgozás sikeréről a beküldéskor még nincsen információ, az csak -akár percekkel, órákkal- később érhető el); ''Elfogadva'': NAV oldalon is sikeres a feldolgozás; ''Hiba'': technikai hiba miatt sikertelen küldés - jelezze a [mailto:helpdesk@hotelsystem.hu helpdesk@hotelsystem.hu] címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket),
 
** '''NAV státusz''' (''DONE'': sikeres feldolgozás, nincs teendő; ''RECEIVED, PROCESSING'': NAV oldalon folyamatban van a feldolgozás; ''ABORTED'': hiba miatt nem sikerült a feldolgozás: - jelezze a [mailto:helpdesk@hotelsystem.hu helpdesk@hotelsystem.hu] címre és ezzel párhuzamosan tegye meg a NAV oldalán leírt, technikai hiba esetére kidolgozott kézi adatszolgáltatási lépéseket).
 

A lap 2019. december 12., 14:13-kori változata