„3.6.4-es verzió leírása” változatai közötti eltérés
1. sor: | 1. sor: | ||
− | <p align="left"><font size= | + | <p align="left"><font size=6 color=#0072B2>Tisztelt Partnerünk!</font><br> |
[[Fájl:362_GS.jpg]]</p> | [[Fájl:362_GS.jpg]]</p> | ||
A lap 2021. május 10., 08:19-kori változata
Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.6.4 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza.
Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázis mentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is.
Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.
Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat
Gastrosystem éttermi rendszer
Az ételeknél megjelölt allergének az online rendelési felületen is megjelennek.
Házhozszállítás címke nyomtatás javítása
Aktuális készlet nyomtatás tovább fejlesztése - Az Aktuális készlet ablak tételei nem egyeznek az Aktuális készlet nyomtatás kimutatással.
Ha törölve van egy alapanyag, akkor az Aktuális készlet ablakon nem látszik, de az Aktuális készlet nyomtatás kimutatásban szerepel.
Több a működés során jelentkezett egyéb hibák javítása.
A frissítés menete a következőképpen történik:
1. A Munka/Adatbázis mentés menüpont alatt készítsünk egy mentést. Hálózatos használat esetén ezt bármelyik gépről meglehet csinálni!
2. Hálózatos használat esetén mindegyik gépükön indítsuk el valamelyik programot (HS vagy GS)!
3. Először a szerver számítógépen végezzük el a frissítést!
4. Belépünk a Segítség/Frissítések telepítése menüpontba!
5. Itt a Frissítések letöltése internetről lehetőséget választjuk (ez is van kiválasztva), majd a Befejezés gombra kattintunk. Itt az internet sebességétől függően várnunk kell, bár úgy tűnik, hogy nem történik semmi, de a háttérben a program éppen tölti le a frissítéseket.
A frissítés végén a 4-6 pontot a többi gépen is el kell végezni!