„Hotelsystem/Számla EMAIL küldés folyamata” változatai közötti eltérés
(→Számla esetén) |
(→Csatolmányok hozzáadása ablak) |
||
11. sor: | 11. sor: | ||
A képen a számlához 2 csatolmány van kiválasztva, az elsőhöz új név is meg van adva, a másodiknál a név a fájl neve maradt. | A képen a számlához 2 csatolmány van kiválasztva, az elsőhöz új név is meg van adva, a másodiknál a név a fájl neve maradt. | ||
− | [[]] | + | [[Fájl:Csatolmányok_ablak.png]] |
A lap 2021. május 26., 10:24-kori változata
Számla esetén
Ha a számla beküldés státusza: Elfogadva és a NAV státusza: DONE és erről a számláról a Számlák listája ablakból Email küldést kezdeményez úgy, hogy az elektronikus számla küldés nincs beállítva, akkor megjelenik
- a Megjegyzés ablak,
- az email cím bekérő ablak, és
- a Csatolmányok hozzáadása ablak.
Csatolmányok hozzáadása ablak
A számlához 4 darab csatolmányt tud hozzárendelni. A csatolmány maximális méretét a levelezés szolgáltatója határozza meg. Gmail esetén ez 7 MB. Az ablakban a fájlokat a Fájl1..4 mezőknél tudja beállítani a fájlválasztó ikonra kattintva, vagy manuálisan is megadhatja a fájlok útvonalát itt. Lehetőség van a csatolmányok neveinek megadására, ha nem azt a nevet szeretné megadni, ami a fájlnak a neve. Az új elnevezést a Név1..4 mezőkbe írhatja be, úgy hogy annak tartalmaznia kell a kiterjesztést is. A képen a számlához 2 csatolmány van kiválasztva, az elsőhöz új név is meg van adva, a másodiknál a név a fájl neve maradt.