„3.6.5-ös verzió leírása” változatai közötti eltérés
(Új oldal, tartalma: „<p align="left"><font size=6 color=#0072B2>Tisztelt Partnerünk!</font><br> [[]]</p> Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.6.4 verzi…”) |
(Nincs különbség)
|
A lap 2021. szeptember 15., 11:00-kori változata
Tisztelt Partnerünk!
[[]]
Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.6.4 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza.
Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázis mentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is.
Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.
Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat
Gastrosystem éttermi rendszer
Az asztalra terhelt rendelésnél az elviteles jellegű rendelések esetén is lehet most már étel címkét nyomtatni
Ha törölt státuszú a felhasználó a programban, akkor most már nem jelenik meg egyik kimutatásban vagy lekérdezésben sem.
Receptúrák tömeges módosítása - A létező receptekben tömegesen kicserél egy alapanyagot egy új alapanyagra, a felhasznált mennyiség változatlan marad. Az új alapanyagnak más a beszerzési ára, tehát az adott recept önköltsége megváltozhat a csere után.
Az Aktuális készlet ablak tételei nem egyeztek meg az Aktuális készlet nyomtatás kimutatással. Ez most javításra került.
Azokra a tételekre, amelyeknek a státusza elviteles, a program a jövőben nem teszi rá a szervízdíjat, az automatikus szervízdíj használata esetén.
A rendelésben beállított elválasztó vonal eddig nem jelent meg a konyhai monitoron.
A konyhai monitorra küldött rendeléseken most már nem jelenik meg a szék száma.
A nyomtatott konyhai rendeléseken most már kikapcsolható lesz a megrendelt cikkek ára.
Az alapanyag forgalmi kimutatásban az alapanyagok neve most már újra ABC sorrendben jelenik meg.
Több a működés során jelentkezett egyéb hibák javítása.
Gastrosystem mobil rendelésfelvétel A konyhára küldésnél eddig nem lehet manuálisan megadni mit küldjön be. Ha van kijelölt azt küldi el, ha nincs akkor minden cikket.
Szobaszámla fizetési lehetőség külön Gastrosystem és Hotelsystem adatbázis esetén.
A frissítés menete a következőképpen történik:
1. A Munka/Adatbázis mentés menüpont alatt készítsünk egy mentést. Hálózatos használat esetén ezt bármelyik gépről meglehet csinálni!
2. Hálózatos használat esetén mindegyik gépükön indítsuk el valamelyik programot (HS vagy GS)!
3. Először a szerver számítógépen végezzük el a frissítést!
4. Belépünk a Segítség/Frissítések telepítése menüpontba!
5. Itt a Frissítések letöltése internetről lehetőséget választjuk (ez is van kiválasztva), majd a Befejezés gombra kattintunk. Itt az internet sebességétől függően várnunk kell, bár úgy tűnik, hogy nem történik semmi, de a háttérben a program éppen tölti le a frissítéseket.
A frissítés végén a 4-6 pontot a többi gépen is el kell végezni!