„Hotelsystem/NTAK/VIZA hiba küldés” változatai közötti eltérés

A Hotelsystem wikiből
 
1. sor: 1. sor:
 
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/>
 
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:<br/>
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.<br/>
+
1. Lépjen be a Beállítások \ Alapbeállítások \ NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.<br/>
  
 
[[Fájl:HS_setup_debugmod.png]]
 
[[Fájl:HS_setup_debugmod.png]]
6. sor: 6. sor:
 
- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.<br/>
 
- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.<br/>
 
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)<br/>
 
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)<br/>
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka \ NTAK \ Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze szerint pótolja a hiányt.<br/><br/>
+
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka \ NTAK \ Események \ VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze szerint pótolja a hiányt.<br/><br/>
2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.<br/><br/>
+
2. Nyissa meg a Munka \ NTAK \ Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.<br/><br/>
 
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a [mailto:helpdesk@hotelsystem.hu helpdesk@hotelsystem.hu] email címre.<br/><br/>
 
3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a [mailto:helpdesk@hotelsystem.hu helpdesk@hotelsystem.hu] email címre.<br/><br/>
4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.
+
4. A Beállítások \ Alapbeállítások \ NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.

A lap jelenlegi, 2025. szeptember 30., 14:12-kori változata

Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:
1. Lépjen be a Beállítások \ Alapbeállítások \ NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.

HS setup debugmod.png

- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka \ NTAK \ Események \ VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze szerint pótolja a hiányt.

2. Nyissa meg a Munka \ NTAK \ Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.

3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.

4. A Beállítások \ Alapbeállítások \ NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.