Hotelsystem/Partner/Saját honlapon történő foglalás automatikus levélfolyama

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2022. március 25., 15:18-kor történt szerkesztése után volt. (Sablonok formázása)

Saját honlapon történő foglalás esetén az automatikus levelezés folyama

1. A rendszer generál egy 6 jegyű karakterből álló kódot, mely a foglalás megerősítésére szolgál. Ha ezt a lehetőséget kéri a szálláshely, akkor a képen látható tartalmú email kerül küldésre. (Az email további részében a foglalás részletei vannak.)

Online mail user confirmation.png

2. Ha a szálláshely előleg befizetését kéri a foglaló vendégtől, akkor többféle fizetési módot kínálhat fel ennek kiegyenlítésére.
Ha a fizetési mód Online (pl.: Simplepay), vagy Offline (pl.: Transfer), akkor a foglaló vendég közvetlenül foglalás végén, vagy az automatikusan küldött Online Foglalás (előleg befizetés) tárgyú emailben található fizetési módokhoz kapcsolódó adatok alapján egyenlítheti ki az előleg összegét a fizetési határidőig.
A képen az Online Foglalás (előleg befizetés) tárgyú email felső részét láthatja, a többi része foglalás és ügyfél specifikus.

Online mail payment needed.png

3. Ha a szálláshely nem kér előleget, vagy ha sikerült a vendégnek Online módon kiegyenlíteni az előleget, akkor az Online Foglalás tárgyú email kerül kiküldésre.
A képen az Online Foglalás tárgyú email sablon része látható.

Online mail success.png

4. Amennyiben kéri a szálláshely az online bejelentőlap automatikus küldését, akkor az Online Bejelentkezés tárgyú email kerül kiküldésre.

Online mail check in.png

Sablonok formázása

A sablon levelek a szálláshely kérése szerint bővíthetők, módosíthatók.

Milyen adatok feltüntetését javasoljuk?
- Be – és Kijelentkezés időpontja,
- Étkezések kapcsolatos tudnivalók,
- A szobák felszereltsége, ingyenes szolgáltatások,
- Egyéb igénybe vehető szolgálatások,
- Fizetési – és Lemondási feltételek,
- ÁSZF linkje,
- Email lezárása: köszönés, elérhetőségek megadása.