Hotelsystem/Partner/3.5.2-es verzió leírása

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2019. július 15., 16:02-kor történt szerkesztése után volt.

Tisztelt Partnerünk!

Megjelent a Hotelsystem vendéglátóipari szoftverek legújabb (3.5.2 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza. Bízunk benne, hogy hasznos segítséget nyújt mindennapi munkájukban.

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy április 29-től a törvényi változásokat követve a NAV 1.1 átállás következtében a Hotelsystem rendszerei is bővített adatszolgáltatást fognak biztosítani. Ennek megfelelően minden partnerünknek, aki számlázás modult használ és 100 eFt feletti ÁFA tartalmú számlákat állít ki április 29-ig 3.5.2 verzióra szükséges frissítenie a szoftvereinket.

Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázismentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is!

Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a <a href="mailto:helpdesk@hotelsystem.hu">helpdesk@hotelsystem.hu</a> címen.

Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat

Hotelsystem szállodai rendszer - NAV online számlabeküldés átállás NAV 1.1-re
- Csomagok megjelenítésének frissítése
- A Számla összesítő kimutatásban most már választható, hogy a számla keltéhez, vagy a számla teljesítéséhez adja meg a felhasználó az időszakot.
- A kimutatásoknál a nyomtatási előnézetnél elérhetővé vált a PDF nyomtatása funkció
- Apollo főkönyvi feladás fejlesztése - A kiválasztott időszakban csak azok a partnerek jelenjenek meg a Partner fülön, akik a szállodában új vendégek, vagy változott az adatuk.
- A számla kiegyenlítésnél most már tetszőleges dátum is megadható.
- A számlázás menüpont alatt a partnerkereső most már megegyezik a foglalásoknál található partnerkeresővel.
- A töröltre állított cikkek esetén az elnevezés elé automatikusan * karaktert tesz a program.

Gastrosystem éttermi rendszer:
- Blokk újranyomtatás esetén a nyomtatás dátuma mostmár megegyezik az eredeti nyomtatás dátumával.
- Az egyszerűsített számlákhoz külön nyomtatási szabály készült.

A frissítés menete a következőképpen történik:
1. A Munka/Adatbázismentés menüpont alatt készítsünk egy mentést. Hálózatos használat esetén ezt bármelyik gépről meglehet csinálni!
2. Hálózatos használat esetén mindegyik gépükön indítsuk el valamelyik programot (HS vagy GS)!
3. Először a szerver számítógépen végezzük el a frissítést!
4. Belépünk a Segítség/Frissítések telepítése menüpontba!
5. Itt a Frissítések letöltése internetről lehetőséget választjuk (ez is van kiválasztva), majd a Befejezés gombra kattintunk. Itt az internet sebességétől függően várnunk kell, bár úgy tűnik, hogy nem történik semmi, de a háttérben a program éppen tölti le a frissítéseket.
6. Ha letöltötte a frissítést egy új ablak fog megjelenni, hogy a 3.5.2 verzióra fog frissíteni. Itt ismét a Befejezés gombra kattintunk! Ha minden rendben lefutott, akkor a frissítés végén megjelenő üzenetnél az OK-ra kattintunk, majd újra indítjuk a programot! Ha korábbi verziót használunk, mint 3.5.1 akkor több frissítést is tud egyszerre telepíteni a rendszer. Ha 3.3.6-nál korábbi verziót használ, akkor kérem, keressen bennünket a frissítés miatt!

A frissítés végén a 4-6 pontot a többi gépen is el kell végezni!