Hotelsystem/Számla EMAIL küldés folyamata

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2021. május 26., 10:24-kor történt szerkesztése után volt. (Csatolmányok hozzáadása ablak)

Számla esetén

Ha a számla beküldés státusza: Elfogadva és a NAV státusza: DONE és erről a számláról a Számlák listája ablakból Email küldést kezdeményez úgy, hogy az elektronikus számla küldés nincs beállítva, akkor megjelenik

  • a Megjegyzés ablak,
  • az email cím bekérő ablak, és
  • a Csatolmányok hozzáadása ablak.

Csatolmányok hozzáadása ablak

A számlához 4 darab csatolmányt tud hozzárendelni. A csatolmány maximális méretét a levelezés szolgáltatója határozza meg. Gmail esetén ez 7 MB. Az ablakban a fájlokat a Fájl1..4 mezőknél tudja beállítani a fájlválasztó ikonra kattintva, vagy manuálisan is megadhatja a fájlok útvonalát itt. Lehetőség van a csatolmányok neveinek megadására, ha nem azt a nevet szeretné megadni, ami a fájlnak a neve. Az új elnevezést a Név1..4 mezőkbe írhatja be, úgy hogy annak tartalmaznia kell a kiterjesztést is. A képen a számlához 2 csatolmány van kiválasztva, az elsőhöz új név is meg van adva, a másodiknál a név a fájl neve maradt.

Csatolmányok ablak.png