Hotelsystem/Számla EMAIL küldés folyamata
Számla esetén
Ha a számla beküldés státusza: Elfogadva és a NAV státusza: DONE és erről a számláról a Számlák listája ablakból Email küldést kezdeményez úgy, hogy az elektronikus számla küldés nincs beállítva, akkor megjelenik
- a Megjegyzés ablak,
- az email cím bekérő ablak, és
- a Csatolmányok hozzáadása ablak.
Csatolmányok hozzáadása ablak
A számlához 4 darab csatolmányt tud hozzárendelni. A csatolmány maximális méretét a levelezés szolgáltatója határozza meg. Gmail esetén ez 7 MB.
Az ablakban a fájlokat a Fájl1..4 mezőknél tudja beállítani a fájlválasztó ikonra kattintva, vagy manuálisan is megadhatja a fájlok útvonalát itt.
Lehetőség van a csatolmányok neveinek megadására, ha nem azt a nevet szeretné megadni, ami a fájlnak a neve. Az új elnevezést a Név1..4 mezőkbe írhatja be, úgy hogy annak tartalmaznia kell a kiterjesztést is.
A képen a számlához 2 csatolmány van kiválasztva, az elsőhöz új név is meg van adva, a másodiknál a név a fájl neve maradt.
Ha a számlán kívül nem szeretne mást csatolni, akkor nyomja meg a Bezárt gombot a Csatolmányok hozzáadása ablakon.
A fent leírt beállítások hatására, a levélben a következő csatolmányok jelentek meg.