Hotelsystem/Partner/Tájékoztató levél

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2019. február 27., 14:30-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „==Kedves Ügyfelünk!== A mai napon beállításra került a channel manager kapcsolat a következő csatornákon:<br> - szallas.hu: a foglalások automatikusan rögz…”)

(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Kedves Ügyfelünk!

A mai napon beállításra került a channel manager kapcsolat a következő csatornákon:

- szallas.hu: a foglalások automatikusan rögzülnek HS-ben, az árak és kapacitás automatikusan frissül a portál felé.

- booking.com: a foglalások automatikusan rögzülnek HS-ben, az árak és kapacitás automatikusan frissül a portál felé.

Kérjük ellenőrizzék, hogy rendben vannak-e fent a szobák kapacitásai és árai minden portálon.

A későbbiekben ha szükség lenne egy-egy dátumra szobákat fenntartani, akkor üzemen kívülire érdemes állítani, hogy lekerüljön a portálról a kapacitás.

Minden foglalásról értesítő email fog érkezni továbbra is, illetve a portálokon minden részlet elérhető lesz velük kapcsolatban.

A foglalások 5 percenként frissülnek, tehát ha jön egy email új foglalásról, akkor utána egy kicsit még várni kell, hogy a HS programban is megjelenjen.

Fontos még, hogy a korábban már kézzel (nem automatikusan) berögzített foglalások visszamondása, módosítása nem történik meg automatikusan a programban, ezért ezeknek a módosítására, törlésére figyelni kell.
A mostantól érkező foglalások módosítása és visszamondása automatikusan megtörténik.

Az első időszakban minden új foglalást érdemes ellenőrizni, hogy megfelelően jöttek-e be, stimmel-e az ár, szoba, stb.

Alkalmanként előfordulhat, hogy egy portálról érkező foglalást valamilyen okból nem tud a rendszer berögzíteni, ezekről minden esetben email üzenetet küld HIBA - Online foglalás továbbítása tárggyal a rendszer, amiben leírja a teendőket. Ha bármilyen technikai okból nem rögzülne be egy foglalás, kérem, állítsa üzemen kívülre a foglalásban érintett időszakra a szobát a túlfoglalás elkerülése érdekében.

Ha a recepció gép ki van kapcsolva vagy esetlegesen huzamosabb internet-kiesés van, a frissítések nem tudnak megtörténni. Az időközben beérkező foglalások a gép újból elérhetővé válásakor automatikusan rögzülnek.

Bízom benne, hogy az automatikus szinkronizálás hasznos segítséget fog nyújtani a munkában.
Ha bármilyen kérdés felmerül vagy probléma adódik, keressen minket bizalommal.