3.6.1-es verzió leírása

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2020. szeptember 2., 20:39-kor történt szerkesztése után volt.

Tisztelt Partnerünk!
Unnamed (2).jpg

Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.6.1 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza.

Amennyiben állít ki céges ügyfeleknek számlát a rendszerből, kérjük mindenképpen frissítsen erre a verzióra!

Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázis mentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is.

Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.

Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat

Gastrosystem éttermi rendszer:
- falatozz.huételrendelő portál összekötési lehetőség: a portálon leadott rendelések automatikusan be tudnak érkezni a Gastrosystem rendszerbe
- A Segítség / Távoli segítség menüpont megnyomásával gyors távsegítséget kérhet kollégáinktól (amennyiben szerződésében ez biztosított). A funkció a TeamViewer QuickSupport rendszeren keresztül elérhetővé teszi a számítógépét munkatársunk számára.
- NAV online számlabeküldés javítások, fejlesztések

  • a Pénzügy / Számlák ablakon a NAV státusz oszlopban a DONE/WARNING státusszal jelöljük, hogy az adatszolgáltatást a NAV elfogadta, de figyelmeztetésekkel. A figyelmeztetéseket az egérrel a státusz fölé pozícionálva jeleníti meg a program.
  • javításra került, hogy magánszemélyek számla sztornói bizonyos esetekben beküldésre kerültek a NAV felé
  • ezentúl nem enged számlát kibocsájtani, ha a fizetési mód NAV kódja nincs kitöltve a fizetési mód ablakban (mert ez a beküldést hibára vinné)
  • adószám formátum ellenőrzés
  • csoportos adószám kezelése: ha a vevő csoportos ÁFA alany, akkor a partner ablakon a csoportazonosító adószám mezőbe kell kerülnie a csoport adószámának, míg az adószám mezőbe a saját adószámnak (a számlán mindkét adószám szerepelni fog)
  • a Beállítások / Alapbeállítások / NAV online fülön a Token kérés menüpont részletesebben kiírja a bejelentkezési adatokkal kapcsolatos problémát, ha van
- Netpincér (Delivery Hero) rendelések visszaigazolásakor megadható a várható szállítási idő a felugró ablakon +,- 5 perces lépésközzel
- Házhozszállításos fejlesztések
  • Egyszerűsített név/cím felvétel: az Új rendelés gomb megnyomása után a partner keresőn az Egyszerűsített felvitelt kipipálva kevesebb adatot kell megadni a vevőről
  • Futár átadás egyszerűsítése: az adott rendelésen jobb klikk, Átadás futárnak menüben egyből választható a futár
  • Házhozszállítás ablakon futárra keresési lehetőség, opcionálisan a már teljesített rendelések megjelenítése
  • A külső rendszerekből érkező rendelések (saját weboldal, ételrendelő portálok) ezentúl villognak a Házhozszállítás ablakon
  • Házhozszállításos blokk fejlesztései: nagyon hosszú megjegyzések teljes megjelenítése, nagyon hosszú cikk nevek többsoros megjelenítése, tétel megjegyzések megjeleníthetősége (Beállítások / Alapbeállítások / Házhozszállítás ablakon tétel megjegyzések pipa bekapcsolásával)
- Beszállítói cikk kimutatás: adott szállítótól megadható időszakban rendelt cikkek mennyisége, átlagára, utolsó ára
- automatikus ételcímke nyomtatás házhozszállításos ételekhez a megrendelő adataival, az étel nevével, allergénekkel, készítési idővel és eltarthatósággal. Az öntapadós címkével egyszerűsödik az ételek jelölése a házhozszállításban, amelyhez az alábbi címkenyomtatót ajánljuk. A részletekről érdeklődjön kollégánknál!