3.6.5-ös verzió leírása

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2021. szeptember 15., 11:03-kor történt szerkesztése után volt.

(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Tisztelt Partnerünk!
3 6 5 gs fejlec.png

Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.6.4 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza.

Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázis mentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is.

Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.

Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat

Gastrosystem éttermi rendszer

Az asztalra terhelt rendelésnél az elviteles jellegű rendelések esetén is lehet most már étel címkét nyomtatni

Ha törölt státuszú a felhasználó a programban, akkor most már nem jelenik meg egyik kimutatásban vagy lekérdezésben sem.

Receptúrák tömeges módosítása - A létező receptekben tömegesen kicserél egy alapanyagot egy új alapanyagra, a felhasznált mennyiség változatlan marad. Az új alapanyagnak más a beszerzési ára, tehát az adott recept önköltsége megváltozhat a csere után.

Az Aktuális készlet ablak tételei nem egyeztek meg az Aktuális készlet nyomtatás kimutatással. Ez most javításra került.

Azokra a tételekre, amelyeknek a státusza elviteles, a program a jövőben nem teszi rá a szervízdíjat, az automatikus szervízdíj használata esetén.

A rendelésben beállított elválasztó vonal eddig nem jelent meg a konyhai monitoron.

A konyhai monitorra küldött rendeléseken most már nem jelenik meg a szék száma.

A nyomtatott konyhai rendeléseken most már kikapcsolható lesz a megrendelt cikkek ára.

Az alapanyag forgalmi kimutatásban az alapanyagok neve most már újra ABC sorrendben jelenik meg.

Több a működés során jelentkezett egyéb hibák javítása.

Gastrosystem mobil rendelésfelvétel
A konyhára küldésnél eddig nem lehet manuálisan megadni mit küldjön be. Ha van kijelölt azt küldi el, ha nincs akkor minden cikket.

Szobaszámla fizetési lehetőség külön Gastrosystem és Hotelsystem adatbázis esetén.

A frissítés menete a következőképpen történik:

1. A Munka/Adatbázis mentés menüpont alatt készítsünk egy mentést. Hálózatos használat esetén ezt bármelyik gépről meglehet csinálni!
2. Hálózatos használat esetén mindegyik gépükön indítsuk el valamelyik programot (HS vagy GS)!
3. Először a szerver számítógépen végezzük el a frissítést!
4. Belépünk a Segítség/Frissítések telepítése menüpontba!
5. Itt a Frissítések letöltése internetről lehetőséget választjuk (ez is van kiválasztva), majd a Befejezés gombra kattintunk. Itt az internet sebességétől függően várnunk kell, bár úgy tűnik, hogy nem történik semmi, de a háttérben a program éppen tölti le a frissítéseket.
6. Ha letöltötte a frissítést egy új ablak fog megjelenni, hogy a 3.6.5 verzióra fog frissíteni. Itt ismét a Befejezés gombra kattintunk! Ha minden rendben lefutott akkor a frissítés végén megjelenő üzenetnél az OK-ra kattintunk majd újra indítjuk a programot! Ha korábbi verziót használunk mint 3.6.4 akkor több frissítést is tud egyszerre telepíteni a rendszer. Ha 3.3.6-nál korábbi verziót használ akkor kérem keressen bennünket a frissítés miatt!

A frissítés végén a 4-6 pontot a többi gépen is el kell végezni!