Hotelsystem/NTAK események/VIZA

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2021. október 1., 08:41-kor történt szerkesztése után volt. (VIZA fül)

NTAK események

A Munka / NTAK / Események menüpontban tudja nyomon követni, hogy az NTAK / VIZA rendszer felé milyen üzenetek kerültek beküldésre.

Zárások fül

Ezen a fülön tekintheti meg, hogy mely napi zárások kerültek beküldésre.

Milyen státusza lehet a zárási napnak?

  • Feldolgozásra vár: az NTAK-tól lekérésre kerültek a még be nem küldött dátumok. (Sárga hátterű sor.)
  • Feldolgozva: beküldésre került maximum 5 zárási nap. (Sárga hátterű sor.)
  • Elévült: az NTAK lekéréshez tartozó időintervallumot túllépte a rendszer zárás beküldésnél. Ekkor új ütemezés szükséges. (Kék hátterű sor.)
  • Hiba: a zárás beküldés során hiba lépett fel. A hibát a Hiba XML mező tartalmazza. (Piros hátterű sor.)

NTAK zarasok.png

Zárás összegzés fül

A zárás összegzését tartalmazza NTAK típus szerint.

Zárás részletek fül

A záráshoz tartozó analitikát tartalmazza NTAK típus szerint bontva.

Érkezés / Távozás fül

Az Érkezés és Távozás eseményéhez tartozó NTAK felé beküldött, vagy beküldendő adatokat jeleníti meg ez a felületen.

Milyen státusza lehet az adatsoroknak?

  • Hiba (piros sor),
  • Feldolgozva (sárga sor),
  • Feldolgozásra vár (sárga sor).

Foglalások fül

A zárás napján lemondott, vagy létrehozott jövőbeli foglalások NTAK felé beküldött, vagy beküldendő adatainak táblázatát tartalmazza.

Milyen státusza lehet az adatsoroknak?

  • Hiba (piros sor),
  • Feldolgozva (sárga sor),
  • Feldolgozásra vár (sárga sor).

VIZA fül

A zárás napján a bejelentkezéskor, illetve kijelentkezéskor a VIZA rendszer felé beküldött, vagy beküldendő adatok táblázata.

Milyen státusza lehet az adatsoroknak?

  • Hiba (piros sor),
  • Feldolgozva (sárga sor),
  • Feldolgozásra vár (sárga sor).

Mikor fut hibára a VIZA rendszer felé az adatküldés?
Ha a Vendég bejelentkezésekor valamelyik kötelező adat nincs kitöltve, vagy hálózati hiba lépett fel adatküldéskor.

Hálózati hiba miatt létrejött hibás státusz kezelése

Ha az Érkezés / Távozás fülön, illetve a Foglalások fülön a hibás sorok hálózati hiba miatt jöttek létre, akkor ezeket a sorokat a Minden hibás kijelölése gomb megnyomásával jelölje ki és a Státusz visszaállítása gombra kattintva a sorok státusza Hiba --> Feldolgozásra vár állapotba kerülnek. A következő beküldésnél, ha ezek a sorok nem tartalmaztak hibát, akkor Feldolgozva állapotba kerülnek.