Milyen folyamatos teendők vannak az NTAK beküldéssel kapcsolatban

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2022. október 28., 09:57-kor történt szerkesztése után volt. (Új oldal, tartalma: „Az események és zárás adatok beküldése automatikusan történik, néhány esetben azonban van teendő a küldéssel kapcsolatban. Teendő 1.: Beküldések ellen…”)

(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Az események és zárás adatok beküldése automatikusan történik, néhány esetben azonban van teendő a küldéssel kapcsolatban.

Teendő 1.: Beküldések ellenőrzése (alkalmanként)

A Munka / NTAK RMS / Események menüpontban tudja követni, hogy az NTAK rendszer felé milyen üzenetek kerültek beküldésre. Az ablak 2 fülén (Zárások és Rendelés blokkok) látszanak a különböző adatkörökhöz tartozó, beküldött események. Az induláskor és az azt követő napokban érdemes ellenőrizni, hogy a Státusz oszlopokban megjelenik-e a TELJESEN_SIKERES / SIKERES felirat, hogy a beküldés biztosan rendben megkezdődjön. Bármilyen probléma esetén keresse ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.