Milyen folyamatos teendők vannak az NTAK beküldéssel kapcsolatban

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2022. november 17., 09:49-kor történt szerkesztése után volt.

(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Az események és zárás adatok beküldése automatikusan történik, néhány esetben azonban van teendő a küldéssel kapcsolatban.

Teendő 1.: Beküldések ellenőrzése (alkalmanként)

A Munka / NTAK RMS / Események menüpontban tudja követni, hogy az NTAK rendszer felé milyen üzenetek kerültek beküldésre. Az ablak 2 fülén (Zárások és Rendelés blokkok) látszanak a különböző adatkörökhöz tartozó, beküldött események. Az induláskor és az azt követő napokban érdemes ellenőrizni, hogy a Státusz oszlopokban megjelenik-e a TELJESEN_SIKERES / SIKERES felirat, hogy a beküldés biztosan rendben megkezdődjön. Bármilyen probléma esetén keresse ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.

A háttérben futó zárás beküldés folyamata:

Z.ntak.bekuldesrevar.png Z.ntak.bekuldve.png Z.ntak.siker.png

A háttérben futó blokk beküldés folyamata:

R006A1.3.ntak.kuldesi.sor.png R006A1.4.ntak.bekuldve.png R006A1.6.ntak.siker.png