3.7.4-es verzió leírása

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2023. november 17., 12:27-kor történt szerkesztése után volt.

Tisztelt Partnerünk!
374 GS mod.png

Megjelent a Hotelsystem éttermi és szállodai rendszerek legújabb (3.7.4 verziószámú) frissítése, amely az alábbi fejlesztéseket és kényelmi funkciókat tartalmazza.

Kérjük, a frissítés előtt minden esetben végezzen adatbázis mentést, és frissítés után indítsa újra a programot és a szervert is.

Amennyiben kérdése van valamely funkcióval kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat a helpdesk@hotelsystem.hu címen.

Üdvözlettel,
Hotelsystem csapat

Gastrosystem éttermi rendszer:
Qerko integráció a Gastrosystemhez - A Qerko alkalmazással vendégei a saját telefonjukon rendezhetik a számlát, bankkártyás fizetéssel. Ehhez mindössze az asztalon lévő QR kódot kell leolvasni és máris megjelennek a fizetendő tételek. A számla megosztása sem probléma, ami nagyobb társaságok külön fizetése esetén perceket spórolhat pincérjeinek. A fizetés utáni gyors elégedettség méréssel nyomon követheti vendégei visszajelzéseit és visszatérő vendégeit hűségprogramokkal is jutalmazhatja.

Qerko integráció a Gastrosystemhez

Adóügyi nyomtatót érintő fejlesztések

  • Egyszerűsített számla sztornózása AEE esetén
  • Adóügyi nyomtatón készített egyszerüsített számláról ettől a verziótól lehetőség van számlamásolatot nyomtatni.
  • Adóügyi nyomtatón készített nyugtáról ettől a verziótól lehetőség van nyugta másolatot nyomtatni.

NTAK adatküldés miatt mennyiség ellenőrzés került bevezetésre. Ha 99 darabnál nagyobb mennyiséget adunk meg akkor a rendszer megkérdezi, hogy biztos akarjuk e.

Ajánlott borravaló a blokkon - A rendszer lehetőséget biztosít, hogy egy kiegészítő marketing szöveggel a vendégeknek megkönnyítsük a borravaló mértékének kiszámolását a vendégeknek.

Lezárt blokk visszanyitása - Ha már egy asztalt fizettettek, és téves felütést van rajta, akkor ezt a blokkot most már nem szükséges lesztornzni és kézzel újra felterhelni, hanem vissza lehet "nyitni". Így vissza kerül az asztalra és módosítható. A háttérben elkészül a szükséges sztornó bizonylat.

A rendelés böngészőbe belekerült egy új szűrési lehetőség<.br>

Gyorspult fejlesztése - A Beállítások/Rendelés3 menüpontra bekerült egy új paraméter amivel minden a gyorspulton leadott rendelést automatikusan elviteles ÁFA kulcsokkal fogja számolni a rendszer.

A frissítés további számos hibajavítást és fejlesztést tartalmaz.

A frissítés menete a következőképpen történik:

1. A Munka/Adatbázis mentés menüpont alatt készítsünk egy mentést. Hálózatos használat esetén ezt bármelyik gépről meglehet csinálni!
2. Hálózatos használat esetén mindegyik gépükön indítsuk el valamelyik programot (HS vagy GS)!
3. Először a szerver számítógépen végezzük el a frissítést!
4. Belépünk a Segítség / Frissítések telepítése menüpontba!
5. Itt a Frissítések letöltése internetről lehetőséget választjuk (ez is van kiválasztva), majd a Befejezés gombra kattintunk. Itt az internet sebességétől függően várnunk kell, bár úgy tűnik, hogy nem történik semmi, de a háttérben a program éppen tölti le a frissítéseket.
6. Ha letöltötte a frissítést egy új ablak fog megjelenni, hogy a 3.7.3 verzióra fog frissíteni. Itt ismét a Befejezés gombra kattintunk! Ha minden rendben lefutott akkor a frissítés végén megjelenő üzenetnél az OK-ra kattintunk majd újra indítjuk a programot! Ha korábbi verziót használunk, mint 3.6.6 akkor több frissítést is tud egyszerre telepíteni a rendszer. Ha 3.3.6-nál korábbi verziót használ, akkor kérem keressen bennünket a frissítés miatt!

A frissítés végén a 4-6 pontot a többi gépen is el kell végezni!