Beállítások lépései

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2024. május 16., 09:47-kor történt szerkesztése után volt.

A helyes működéshez 3 felületet kell előkészíteni.
• Gastrosystem program;
• Az étteremhez tartozó admin felület;
• Saját Weblap.

Gastrosystem program beállításai:

(1) A kommunikációhoz: Beállítások / Alapbeállítások / Rendelés API

Rendeles API.png

(2) Asztalonként online / offline foglalhatóság beállítása, illetve online leírás rögzítése:
Beállítások / Helyiségek és terminálok / Helyiségek. Adott helyiség asztalok fülén szerkesztő nézetben az asztalra duplán kattintva előugrik az asztal adatok ablak, melynek online adatok blokkja tartalmazza a szükséges mezőket.

Asztalok beallitasa.png

Admin felület:

Innen történik a helyiségek, asztalok szinkronizációja.

Rendelés felületi testreszabás paraméterei:

  • min. vendégek száma;
  • alapértelmezett vendégek száma;
  • minimum foglalható dátum mai naptól számolva napokban;
  • maximum foglalható dátum mai naptól számolva napokban;
  • minimum előre foglalható időpont percekben;
  • foglalható intervallum percekben;
  • napszak választó mutatása;
  • foglalható intervallum sűrűsége percekben.

Rendelő bekérő adatlap további lehetőségei:

  • cím mező mutatása (opcionális, kötelező) /elrejtése;
  • telefonszám mező mutatása (opcionális, kötelező) /elrejtése;
  • megjegyzés mező jelenjen meg vagy sem;
  • minimum ennyi perccel a foglalás előtt mondható le az online felületen.

Weboldali megjelenítés

A Weboldal Rendelési oldalán a megfelelő kódok beillesztése után egy Online Asztalfoglalás megjelenítési minta:

Weblap asztalfoglalás.png

A rendelés rögzítését, a Rendelő adatlap kitöltése követi, majd a véglegesítés.