Hotelsystem/NTAK/VIZA hiba küldés
Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:</br> 1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.</br>
NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.</br> VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)</br> (*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze adja meg a pontos tájékoztatást a hibáról, hiányról.</br> 2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.</br> 3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.</br> 4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.