Hotelsystem/NTAK/VIZA hiba küldés

A Hotelsystem wikiből
A lap korábbi változatát látod, amilyen Administrator (vitalap | szerkesztései) 2025. szeptember 4., 08:51-kor történt szerkesztése után volt.

(eltér) ← Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)

Ha az NTAK, VIZA adatküldő terminálon hibaüzenetet kap az NTAK, VIZA adatküldéssel kapcsolatban, kérjük a következő lépéseket tegye meg:
1. Lépjen be a Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülre és kapcsolja be a megfelelő Debug módot.

HS setup debugmod.png

- NTAK hiba esetén az első Debug módot kell bepipálni.
- VIZA hiba esetén a második Debug módot kell bepipálni. (*)
(*) Ha a VIZA hibát a hiányos vendég adatszolgáltatás okozta, akkor elég, ha a Munka / NTAK / Események / VIZA fülön a piros sor utolsó cellájának XML formátumú szövegének a <ns2:hibaSzoveg> és a </ns2:hibaSzoveg> tagek közötti szövegrésze szerint pótolja a hiányt.

2. Nyissa meg a Munka / NTAK / Események menüpontot és a szürke fogaskeréken indítsa el az NTAK események single / multi küldést - NTAK hiba esetén; vagy a VIZA single / multi küldést - VIZA hiba esetén.

3. A megjelenő eredmény ablak tartalmát kérjük, másolja ki egy fájlba és küldje el csatolva ezt a helpdesk@hotelsystem.hu email címre.

4. A Beállítások / Alapbeállítások / NTAK Online fülön kapcsolja ki a Debug módot.