Beállítások lépései
A helyes működéshez 3 felületet kell előkészíteni.
• Gastrosystem program;
• Az étteremhez tartozó admin felület;
• Saját Weblap.
Gastrosystem program beállításai:
(1) A kommunikációhoz: Beállítások / Alapbeállítások / Rendelés API
(2) Asztalonként online / offline foglalhatóság beállítása, illetve online leírás rögzítése:
Beállítások / Helyiségek és terminálok / Helyiségek. Adott helyiség asztalok fülén szerkesztő nézetben az asztalra duplán kattintva előugrik az asztal adatok ablak, melynek online adatok blokkja tartalmazza a szükséges mezőket.
Admin felület:
Innen történik a helyiségek, asztalok szinkronizációja. (Asztalok / Asztalok kezelése)
Rendelés felületi testreszabás paraméterei (Beállítások/Asztalfoglalás):
- min. vendégek száma;
- alapértelmezett vendégek száma;
- minimum foglalható dátum mai naptól számolva napokban;
- maximum foglalható dátum mai naptól számolva napokban;
- minimum előre foglalható időpont percekben;
- foglalható intervallum percekben;
- napszak választó mutatása;
- foglalható intervallum sűrűsége percekben.
Rendelő bekérő adatlap további lehetőségei:
- cím mező mutatása (opcionális, kötelező) /elrejtése;
- telefonszám mező mutatása (opcionális, kötelező) /elrejtése;
- megjegyzés mező jelenjen meg vagy sem;
- minimum ennyi perccel a foglalás előtt mondható le az online felületen.
Weboldali megjelenítés
A Weboldal Rendelési oldalán a megfelelő kódok beillesztése után egy Online Asztalfoglalás megjelenítési minta:
A rendelés rögzítését, a Rendelő adatlap kitöltése követi, majd a véglegesítés.